Thursday, October 13, 2011

So we're together .. not really

Takže spolu chodíme!Ne,nechodíme :D..Jen to předstíráme,to je co?Ale je to fajn "vztah" ..
Jak jsme furt spolu tak si kluci mysleli,že spolu chodíme,on to schválil,že už jsme spolu 2 tejdny (:D) a pak řikal,
že až spolu budeme měsíc tak mu mám dát vědět :D <3..Doufám,že z toho pak bude víc :D
Včera jsme byla šťastná s psaním s mojim Honey s Miii :)
Byla to sranda,doufám,že to zopakujeme :D..
Dneska byla ve škole nuda,musim se zas šprtat němčinu a fyziku!
6love_large 
Jsem strašná,vás to asi ani nezajímá,ale já prostě..
Mám takovej úžasnej pocit,u nás na škole je  gympl,tam jsou v pár třídách starší než my..
Takže on je v tý starší třídě,nikdo starší se semnou nebaví a on prostě ke mě přijde,
v pohodě se semnou baví a ták :)
Dneska jestli tu budou aspoň dva komentáře udělám nový článek.. ;)
Ahoj Victoria

4 comments:

  1. - hej ty jedničky ke mě dorazily až tento týden :D tenhle týden se mi nějak daříí..ale ony ty špatné známky zase přijdou :D ^^..
    - džej bí má myslím dvě tetování, takového ptáka v pasu :D( toz ní dobře) :D a pak támhleto :D
    - ta písnička je nejvíc nejbožejší!:D v poslední době ji furt poslouchám..;D
    - takže spolu chodíte?! :D to je fáájn, moc vám to přeju♥ nojó, mě taky huba jede, ale prostě ja sem strašně stydlivá, takže ztvrdnu, a moc toho ze mě nevylze, až po chvilce se rozjedu..:DD
    - to psaní zopakujem určitě! :DD chňapeš to?!:D dneska tu buduasi po osmé, to dorazím nějak z tančaku :P teď du uklízet pokoj, vysát, vytřít parkety, poličky..pf, nechce se mi!:D komu by se chtělo..
    - ty chodíš na gympl?:D ja na gympl nemám prostě, ja bych tam nestíhala..:D ale mam gympl přímo vedle naši zakladky :D takže se na něj jen divám :D ale tak je fajn, že se s tebou baví, ne?:) já sem teď nejstarší na škole..jakože jsem v devítce..takže se tam nemám bavit s někým ze starší třídy no :D. akorát mám ve třídě holku, která má 16:)..šla o rok později no :D.
    - článek uděláš!:D si budem psát tak tu zase bude odemě zaspamované ;D no chňapeš, ne:D?:D
    - jinak ti moc děkuju, teď to slovo použivam furt!:DD

    ReplyDelete
  2. aha, ja četla..že spolu chodíte a to že to předstíráte to sem asi nějak přeletěla..:D:D sem trdlo no ;D. to bude možna tim jak se mi dneska motá hlava :X :D jojo, chyby sou mi fakt někde;) aspoň že si napsala :D :)

    ReplyDelete
  3. ..a mimochodem .. tohle je třetí komentář! :DD takže čekám ještě článek dneska :D* pokud budeš mít čas a náladu :)*

    ReplyDelete
  4. jo a jo! si líná! :D né, sranda, chňapeš, ne?;) je to tvoje věc, a když se ti nechce, tak co s tim asi udělam?!:D
    jinak s tou zakladkou a gymplem zaroveň to chapu ;D :)

    ReplyDelete