Sunday, October 9, 2011

Great buy, unloading of the cards and Orloj

Aloha,dneska byl perný den,učila jsem se (nic neumim :D) pak jsem v 5 hodin šla nakupovat s mámou,
máma šla pro tunu nových ručníků,povlečení a polštářů a já běhala v H&M,Zaře,Humanicu apod..
Pak jsme šli ke strejdouvi přez zahradu na žranici do hospody a byla tam Sarah a vykládala mi z karet,
věnuje se tomu dlouho (je jí 40 a nepracuje,takže má čas) vyložila jsem si na lásku a vyšlo mi,že budu s jedním hezkým a starším klukem,který bydlí blízko mě!JO!Je to Harry <3 (doufám :D) byla jsem tak natšená a strašně jsem se usmívala až to bolelo :D..Tady jsou fotky z Orloje z včerejšího krásného promítání,dopručuji,je to teď každou sobotu asi do půlnoci (od 7 po půl hoďkách to stejný) nevím kdy to končí tak ať to stihněte ;)
Fotky z Orloje sem dám pak zvlášť,byl by to jinák dlóuhý článek.. :D,tady je nákup,ale ceny sem nedám,jelikož sedulky jsem vyhodila a hlavně pro to,že to až tak důležité není,kdyžtak si tam zajděte a kdyby se vám něco moc líbilo a chtěli byste to,napište mi,cenu vám řeknu ;))
Humanic,jinak SPRIT
Humanic,jnak HILFIGER,dají se nosit více způsoby,I like it!

Pižamo,H&M,mám ho na sobě <3
H&M
Ostatní-H&M (zase :D)

5 comments:

  1. pěkné věci :) škoda těch gram. chyb v článku

    ReplyDelete
  2. Já musím mít jedny TOmmy Hilfiger z Humanicu :D Ale stojí skoro 5000,- takže nevím :D Ptala jsi se na ty čočky- a není to nepříjemné, jen poprvé. :)) Teďka ani nevím že je mám v očích ;)) A děkujeme (na ty papíry) :))

    ReplyDelete
  3. Tak to ti děkuji za pochvalu mého blogu. Jinak už si tě jdu konečně zase přepsat, doteĎ jsme neměla čas,promiŇ :).

    ReplyDelete
  4. ty kozačky jsou fakt super =)

    ReplyDelete
  5. tyjo, ja taak dlouho nebyla nakupovat :D maš pěkný vkus :) já mam teď vyhlídnuté jen dvě důležité věci :D boty - něco jako jsou UGG's a tričko z Terranovy ( s Riri♥) na koncert do Prahy, ať jsem pravá fanynka!:DD

    ReplyDelete