Saturday, October 8, 2011

Art of can-2011 RedBull

Vyděli jste?Slyšeli jste?Teď už výstava končí tak článek můžu udělat.
-místo-Praha1 Pařížská25(myslim,že 25)
Art of Can byla úžasná výstava,všechny ty jejich nápady!
Hned jsem musela fotit!Byli jsme tam ze školou a pak ještě jednou,na autíčka :D..
Bylo tam toho mnohem víc,ale to by se sem nevešlo..


Kdo na ní nebyl myslím,že o hodně přišel,
ale přežít se to dá ne? :D
PS-kdo by nevěděl k fotce,u toho bylo napsáno-Can we fly? a odpověď-Yes we can..


3 comments:

  1. Dobře, beru na vědomí, večer si tě opět přepíši. Jsme árda že chceš být pořád spřátelená :-)

    ReplyDelete
  2. Já jsem celkem na blogspotu taky nová. :D Jsem tady měsíc, ale už něco umím. :) Dříve jsem byla taky na blogu pečená vařená ;D Rubriky jsou štítky. :) Můžeš dát článek do více rubrik/štítků ;) Určitě napiš o radu kdy chceš. Od 15:00 jsem na oslavě, ale potom ti určitě odepíšu. :)

    ReplyDelete
  3. Tam jsem se taky chtěla podívat, bohužel tak daleko!:O :D

    ReplyDelete