Saturday, October 8, 2011

Everything changes when you change.

Kamarádíme spolu od jeslí,chodily jsme spolu i do školky a byly velké kamarádky,ale teď chodíme každá do jiné školy,jo vidíme se celkem často,ale trochu mě to mrzí..Nedávno měla strašnou depku-důvod nechci vypisovat,tak přijela,byla tu až do neděle,strašně jsme si to zas užily..Nedávno si znova založila facebook a když tam čtu co si píše s její BFF,tak mě to dost mrzí..Píše tam,že jsou největší kamarádky na světě apod..Ale dřív tam psala mě,dřív ona mě měla v seznamu bff jako jedinou,teď tam moje jméno neni,ale je tam jméno tý holky..
Věčně se s tou holkou hádaj,většinou byly hlavní soupeřky!
Musim jí teď někdy zavolat a domluvit se zas na nákupech..Chybí mi to..
(starší fotka když jsme ještě měly ofiny-vypadali jsme vždycky stejně-no teď je tomu taky tak :D)
Ani nevíte jak já se těšim do školy,no do školy přesně ne,
na NĚJ se těšim,tak to je..^^
Ale problém je,že když jsem na něj myslela úplně strašně moc,
tak mě jenom zdravil,pak už jsem si řekla,že na něj bodám
a hle,jeli jsme spolu domu :D
Ale máme pár věcí společných-neumíme ani jeden fotbal,jezdíme na skatu,
nosíme šáhlý oblečení nejvíc co to jde a bydlíme blízko sebe :D..
Tumblr_lqo12bafht1qi9p54o1_500_large 
LMFAO je mega trhlý,slyšeli jste píseň I´m sexy and I know it?
Ne?Tak se koukněte!-odkaz a kdo se hned ze začátku chce zasmát-dejte to na 0:57 ;D..
Dneska jdeme na Orloj,víte jak je to nějaký čtvrt hodinkový promítání,tak jdem do V.I.P a pak někam ná véču,těšim se na trhlýho bratrance,mohla jsem ho jít navštívit (bydlí vedle nás a chodí se mnou do školy :D),ale ne,počkám si na něj ;) Mám nejradši jeho: give me five,on the sky,in the space,on your face :D

Bye

1 comment:

  1. No musíš mít google chrom. tam si stáhneš takový ,,program" (srdíčko) na který když klikneš tak ti to označí první obrázek na otevřené stránce a ty ho pak můžeš přidat do skupiny jako třeba dáš fotku na blogspot s kámoškou a klikneš na srdce napíšeš tam friends a potvrdíš. jinak tam asi nahrávat fotky nemůžeš. ://

    ReplyDelete